Reszel - Informacje_i_wydarzenia
Kapituła wybrała zwycięzców w konkursie.
„Widoki przyrody są różne w różnych miejscach,
prawa przyrody są wszędzie te same.”
Tadeusz Kotarbiński
30 września 2009 r. był ostatnim dniem, kiedy można było złożyć pracę konkursową w organizowanym przez Gimnazjum nr 1 w Reszlu wojewódzkim konkursie fotograficznym „Ocalmy od zapomnienia bogactwa Warmii i Mazur”.
9 października 2009 r. spotkała się kapituła konkursowa w składzie: Alicja Szarzyńska, Barbara Maciukiewicz, Artur Galicki, Krzysztof Majcher. Oceniono 43 prace uczniów z 9- ciu szkół województwa warmińsko- mazurskiego
.Prace oceniano wg kryteriów:
- Oryginalność
- Poprawność techniczna wykonania zdjęcia
- Pomysłowość (tytuł zdjęcia i jego opis)
- Trudność wykonania zdjęcia
- Zgodność z tematyką konkursu
W wyniku intensywnej pracy każdego członka jury wyłoniono zwycięzców i wyróżnionych w dwóch kategoriach konkursowych: szkoła podstawowa oraz gimnazjum i szkoła ponadgimnazjalna.
Podsumowanie konkursu odbędzie się 22 października 2009 r. o godz. 11.00 w hali sportowej przy Gimnazjum nr 1 w Reszlu. Podczas spotkania będzie można obejrzeć wystawę prac konkursowych.
Nagrodzeni i wyróżnieni uczniowie oraz ich opiekunowie otrzymają pisemne zaproszenia na konferencję podsumowującą. Organizator nie będzie wysyłał nagród. Należy je odebrać osobiście.
REKLAMA
opublikowano: 2009-10-14, © Elżbieta Majcher.,
3183
ostatnie artykuły z tego działu:
- Zabieg falą uderzeniową na ostrogi piętowe. Przebieg procedury, przeciwwskazania
- Organizacja konferencji na Mazurach – na co zwrócić uwagę przy wyborze sali?
- Jakie prezenty dla babci i dziadka?
- Ochrona praw sygnalistów
- Techniki uważności w naturalnym obniżaniu ciśnienia krwi
- Kiedy jest idealny czas na zmierzenie ciśnienia krwi?
- Optymalny codzienny harmonogram dla dokładnych pomiarów ciśnienia krwi
- Ustanawianie rutyny: najlepsze praktyki dotyczące czasu monitorowania ciśnienia krwi
- Grille ogrodowe gazowe i węglowe oraz praktyczne akcesoria do nich
- Jak wyposażyć profesjonalnego kierowcę?
- dalej...