Reszel - imprezy w MOK
PODSUMOWANIE PROJEKTU „LET’S PLAY ENGLISH?”
7.12.2007 r. w Miejskim Ośrodku Kultury odbyło się podsumowanie projektu Szkoły Podstawowej nr 3 w Reszlu „LET’S PLAY ENGLISH!” realizowanego w ramach Programu Polsko – Amerykańskiej Fundacji Wolności ENGLISH TEACHING”, którego krajowym operatorem jest Nidzicka Fundacja Rozwoju Nida.
Uroczystość odbyła się w trzech turach:
•godz. 900 – występ dla klas I – III,
•godz. 1045 – występ dla klas IV – VI,
•godz. 1600 – występ dla wszystkich mieszkańców.
W ramach podsumowania projektu „LET’S PLAY ENGLISH!” zorganizowaliśmy:
•przedstawienie w języku angielskim Little Red Riding Hood – Czerwony Kapturek,
•prezentację klubów działających w szkole: Klub Filmowy, Klub English Scrabble, Klub eTwinning,
•wręczenie nagród zwycięzcom konkursów, które odbyły się w ramach projektu,
•występ zespołu Elphin, prezentacja i nauka tańców irlandzkich.
Występy w Miejskim Ośrodku Kultury w Reszlu bardzo podobały się uczniom, rodzicom oraz mieszkańcom naszego miasta. Przedstawienie Little Red Riding Hood zostało przygotowane przez autorkę i koordynatora projektu – panią Dorotę Król. Pani Maria Dziudzik – Pływaczewska z pomocą nauczycielek – pani Aliny Szmul, pani Małgorzaty Krajewskiej wykonała scenografię i stroje oraz galerię pokonkursowych prac uczniów.
Sztuka została przyjęta dużymi brawami, bardzo podobała się uczniom, rodzicom i mieszkańcom Reszla. Stroje, scenografia, oprawa muzyczna przedstawienia oraz profesjonalizm młodych aktorów zostały słusznie nagrodzone przez publiczność. Prezentacja multimedialna, przygotowana i zaprezentowana przez uczennice klas VI pod opieką nauczycieli – pana Janusza Króla i pani Doroty Król, prezentowała wszystkie działania, które zostały zrealizowane w ramach projektu. Pan dyrektor i pani dyrektor wręczyli nagrody dla uczniów biorących udział w konkursach. Po wręczeniu nagród głos zabrał pan dyrektor Marek Janiszewski dziękując wszystkim uczniom, rodzicom oraz zespołowi nauczycieli za zaangażowanie w realizację projektu.
Na koniec całą uroczystość uświetnił występ zespołu Elphin, który zaprezentował tańce irlandzkie, a potem przeprowadził warsztaty nauki tańca z chętnymi uczniami. Zabawa była wyśmienita. Uczniowie nauczyli się odpowiednich kroków i zaprezentowali swoje umiejętności taneczne całej szkole. Muzyka irlandzka, stroje zespołu wprawiły wszystkich w cudowny nastrój. Bardzo się cieszymy, że dzięki projektowi nasi uczniowie zdobyli nowe doświadczenia i umiejętności językowe, a przy tym dobrze się bawili.
Chciałabym podziękować wszystkim uczniom, dyrekcji Szkoły Podstawowej nr 3 w Reszlu, partnerowi projektu – Miejskiemu Ośrodkowi Kultury w Reszlu oraz rodzicom i nauczycielom za zaangażowanie w realizację projektu. Szczególne podziękowania składam Nidzickiej Fundacji Rozwoju Nida oraz Polsko - Amerykańskiej Fundacji Wolności za możliwość spełnienia naszych marzeń związanych z językiem angielskim poprzez dofinansowanie naszego projektu.
Uczniowie występujący w przedstawieniu Little Red Riding Hood:
Natalia Luchowska kl. VIc – narrator, konferansjer, Katarzyna Grzyb kl. VIa – Czerwony Kapturek, Justyna Janowicz kl. VIc – wilk, Aneta Chodań kl. VIc – babcia, Katarzyna Pieniak kl. Va – mama Czerwonego Kapturka, Bartosz Narkiewicz kl. Va – leśniczy, Igor Kuszczak kl. IIa – króliczek, Karolina Michalak kl. IIa – chórek, Hania Jabłońska kl. IIa – chórek, Wioletta Pająk kl. IIa – chórek, Wiktoria Gardocka kl. IIa – chórek
Prezentacja multimedialna: Alicja Chamik kl. VIb, Paulina Siłkowska kl VIb, Majka Legin kl VIb, Aleksandra Bogdanowicz kl. VIc
Wszystkim serdecznie dziękuję!
REKLAMA
opublikowano: 2007-12-08, © Dorota Król,
5401
Komentarze
ostatnie artykuły z tego działu:
- Uczta Pierogowa w Biesowie.
- Tegoroczna „Kryształowa Nuta” w Lidzbarku Warmińskim.
- IV WOJEWODZKI PRZEGLĄD WOKALNY „KOMU PIOSENKĘ
- Kolejny sukces Studia Wokalnego.
- WARSZTATY WOKALNE Z RE-AKCJĄ
- Studio Wokalne - Studio Nagrań.
- Międzygminny Przegląd Kolęd i Pastorałek w Srokowie.
- Mikołajki przy Ratuszu.
- "Pieśń Ognia"
- Biesiadnie na VI Uczcie Warmińskiej w Biesowie.
- dalej...